Dato:
10.12.2014
Sakstittel:
Norwegian - Håndtering av lydopptak ved kundesenteret
Dokumenter sendt til/fra:
Norwegian Air Shuttle ASA, Norwegian Air Schuttle ASA, ■■■■■ ■■■■■ [personnavn sladdet]
Dokumenter hos Datatilsynet:
- 2014/1413-1 - 07.12.2014 (inn) - Klage på håndtering av lydopptak ved kundesenteret hos Norwegian
- 2014/1413-2 - 26.01.2015 (ut) - Krav om redegjørelse - lydopptak ved kundesenteret hos Norwegian
- 2014/1413-3 - 13.02.2015 (inn) - Redegjørelse for lydopptak ved kundesentere hos Norwegian
- 2014/1413-4 - 21.04.2015 (ut) - Varsel om pålegg - Lydopptak ved kundesenteret hos Norwegian
- 2014/1413-5 - 20.05.2015 (inn) - Tilsvar på varsel om pålegg - lydopptak ved kundesenteret hos Norwegian
- 2014/1413-6 - 31.07.2015 (ut) - Avslutning av sak - Lydopptak ved kundesenteret hos Norwegian
Innsyn i saken:
Ingen har enda søkt innsyn i saken så vidt vi kan se. Ved å bruke Mimes Brønn (ekstern tjeneste) vil en person søke innsyn og alle få tilgang til å lese svaret og dokumentene.
Søk innsyn i saken via Mimes Brønn