Dato:
31.10.2016
Sakstittel:
NAV - Avviksmelding - Forsendelse av digitale sykemeldinger til feil mottaker hos arbeidsgiver
Dokumenter sendt til/fra:
NAV - Arbeids- og velferdsdirektoratet
Dokumenter hos Datatilsynet:
- 2016/1735-1 - 28.10.2016 (inn) - Melding om avvik - Forsendelse av digitale sykemeldinger til feil mottaker hos arbeidsgiver - NAV
- 2016/1735-2 - 12.12.2016 (ut) - Avslutning av sak - Melding om avvik - Forsendelse av digitale sykemeldinger til feil mottaker hos arbeidsgiver - NAV
- 2016/1735-3 - 19.01.2017 (inn) - Klage på Datatilsynets pålegg om å informere de berørte i avvikssaken - Forsendelse av digitale sykemeldinger til feil mottaker hos arbeidsgiver
- 2016/1735-4 - 28.02.2017 (ut) - Avslutning av sak - Melding om avvik - Forsendelse av digitale sykemeldinger til feil mottaker hos arbeidsgiver - NAV
Innsyn i saken:
Ingen har enda søkt innsyn i saken så vidt vi kan se. Ved å bruke Mimes Brønn (ekstern tjeneste) vil en person søke innsyn og alle få tilgang til å lese svaret og dokumentene.
Søk innsyn i saken via Mimes Brønn