Dato:
15.03.2017
Sakstittel:
DNB Bank ASA - Avviksmelding - Kundeforhold i nettbanken blir automatisk endret i forbindelse med teknisk feil i nettbanken
Dokumenter sendt til/fra:
DNB Bank ASA - Personvernombudet
Dokumenter hos Datatilsynet:
- 2017/375-1 - 15.03.2017 (inn) - Melding om avvik - Kundeforhold i nettbanken blir automatisk endret i forbindelse med teknisk feil i nettbanken - DNB Bank ASA
- 2017/375-2 - 15.06.2017 (ut) - Avslutning av sak - Melding om avvik - Kundeforhold i nettbanken blir automatisk endret i forbindelse med teknisk feil i nettbanken - DNB Bank ASA
Innsyn i saken:
Ingen har enda søkt innsyn i saken så vidt vi kan se. Ved å bruke Mimes Brønn (ekstern tjeneste) vil en person søke innsyn og alle få tilgang til å lese svaret og dokumentene.
Søk innsyn i saken via Mimes Brønn