Dato:
03.05.2018
Sakstittel:
Melding om avvik - BERGEN KOMMUNE
Dokumenter sendt til/fra:
BERGEN KOMMUNE, BERGEN KOMMUNE BYRÅDSAVDELING FOR FINANS, EIENDOM OG EIERSKAP
Dokumenter hos Datatilsynet:
- 2018/758-1 - 03.05.2018 (inn) - Melding om avvik - BERGEN KOMMUNE
- 2018/758-2 - 04.06.2018 (ut) - Krav om redegjørelse - Melding om avvik - BERGEN KOMMUNE
- 2018/758-3 - 09.07.2018 (inn) - Foreløpig svar på krav om redegjørelse - Melding om avvik - Bergen kommune
- 2018/758-4 - 20.12.2018 (inn) - Redegjørelse - Melding om avvik
- 2018/758-5 - 30.01.2019 (ut) - Avslutning av sak - Melding om avvik - BERGEN KOMMUNE
Innsyn i saken:
Ingen har enda søkt innsyn i saken så vidt vi kan se. Ved å bruke Mimes Brønn (ekstern tjeneste) vil en person søke innsyn og alle få tilgang til å lese svaret og dokumentene.
Søk innsyn i saken via Mimes Brønn